Учнівський контингент

Чечелевська ЗОШ І_ІІ ступенів

                                    Шкільне самоврядування  / Шкільна Рада

СТАТУТ

                                              УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

                                                Чечелевської ЗОШ І-ІІ ступенів

І. Загальні положення

1. Учнівське самоврядування регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України "Про освіту", "Про громадські організації", Статуту школи.

2. самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

ІІ. Мета і завдання шкільного органу самоврядування

1. Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізуватись на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.

2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил та законів школи.

3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5. Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.

ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування

Права і обов`язки

1. Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція, яка скликається один раз на рік.

2. Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання учнівського парламенту, яке проводиться раз на місяць.

3. Виконавчим органом учнівського самоврядування є шкільний парламент, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.

4. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

5. Президентом учнівського колективу може бути учень 8 - 9 класу, який обирається таємним голосуванням більшістю голосів вчителів та учнів школи.

6. Форми діяльності центрів визначаються на засіданнях парламенту.

1. Шкільний парламент:

- бере участь у складанні річного плану роботи школи;

- координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

- контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

- приймає рішення з найважливіших питань життя школи у межах своєї компетентності;

- вносить пропозиції адміністрації школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

- бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;

- веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

- проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;

- організовує роботу центрів, учнівських малих ініціативних груп, клубів тощо;

Основні напрями діяльності

органів учнівського самоврядування

1. Центр «Навчання »:

- проводить роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

- організовує консультаційну допомогу з предметів;

- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- веде боротьбу з пропусками уроків;

- залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

- надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

- бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

- збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

- виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

- проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

2. Центр «Дисципліни і порядку»:

- забезпечує захист прав та інтересів учнів;

- організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

- контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

- організовує чергування учнів по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

- контролює та оцінює чергування по класах;

- контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил внутрішкільного розпорядку учнів);

- контролює відвідування учнями школи;

- надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;

- організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

- розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;

- виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;

- організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.

3. Центр «Дозвілля»:

- залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

- підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

- організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

- готує творчі виставки учнів;

- встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

- вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;

- в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

- організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

- оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі ("Літопис класів");

- організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів.

4. Центр «Здоров'я»::

- пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

- залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

- організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

- проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

- організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

- контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

- приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя та культури поведінки;

- проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

5. Центр «Благодійних і корисних справ»:

- виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

- створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;

- організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

- проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

- організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;

- веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;

- викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;

- проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;

- піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;

- організовує проведення трудових операцій, десантів.

6. Центр « Інформаційний»:

- забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;

- інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету .

- розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

- сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

- забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

- збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

© 2017 La Cuisine Royale  |  Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати