Інформаційна прозорість

Чечелевська ЗОШ І-ІІ ст

30 липня - всесвітній день боротьби з торгівлею людьми

 На сьогодні одним із найганебніших явищ, які існують у сучасному світі є торгівля людьми. Це явище, яке порушує права людини, принижує її честь та гідність.

Щороку по всьому світі мільйони людей, які шукають кращої долі, потрапляють у трудове рабство. За оцінками Міжнародного центру із запобігання злочинності ООН, щорічний грошовий обсяг за даний транснаціональний злочин становить 30 мільярдів доларів на рік, що робить його другим за величиною після торгівлі наркотиками.

У 2013 році Генеральна Асамблея ООН організувала зустріч на високому рівні для оцінки результатів втілення Глобального плану дій по боротьбі з торгівлею людьми від 30 липня 2010 року і затвердила резолюцію № A / RES / 68/192 від 18 грудня 2013 року. Резолюція закріпила дату проведення свята (30 липня), представила головні його цілі, описала важливість і механізми боротьби з згубним явищем.

Головною метою, переслідуваної таким рішенням, було підвищення обізнаності суспільства про торгівлю людьми. Незважаючи на те, що епоха держав, заснованих на рабовласницькому устрою, давно залишилася в минулому антилюдяні і злочинні дії сьогодні відбуваються абсолютно у всіх куточках світу. Тіньова злочинна сфера в багатьох державах прийняла масовий характер. Жертвами работоргівлі стають незахищені категорії людей. Відзначення світовою спільнотою цього свята допомагає об'єднати зусилля країн всього світу щодо виявлення і боротьби зі злочинною діяльністю в цьому напрямку.

У цей день Генеральний секретар ООН виступає з посланням. По всьому світі готуються конференції, просвітницькі лекції, форуми, семінари. Громадські рухи публікують відомості про торгівлю людьми, рабство. Влаштовуються благодійні заходи з допомоги жертвам. Вшановують діячів, які внесли істотний внесок у захист постраждалих. Проводяться флешмоби, виставки. Журналісти розповідають про боротьбу з невільничим ринком, життя активістів, які протидіють ганебному явищу.

Перші урочистості пройшли 30 липня 2014 року.

У 2020 році свято проводиться 7-й раз.

Україна докладає багато зусиль у сфері протидії торгівлі людьми, особливо в частині поширення Національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми.

За даними Міністерства соціальної політики України статистичні дані за 2020 рік наступні:

Подано місцевими державними адміністраціями для встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми - 162 комплектів документів.

Кількість осіб, яким встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми становить 97 осіб. Відмовлено - 53 громадянам. Відмовлено у провадженні - у 8 випадках. Продовжено статус - 4 особам.

Серед осіб, які отримали статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми, 28 жінок, 68 чоловіків і одна дитина (хлопчик).

32 особи постраждали від трудової експлуатації, 4 - від сексуальної, 2 - від жебрацтва, 4 особи були втягнені у злочинну діяльність, а 55 - використані у збройних конфліктах.

Країни призначення (експлуатації): Російська Федерація - 4 випадки; Україна - 4; Ліван - 1; Італія - 1, ОАЕ - 4, Туреччина - 1.

Всього за 2012-2020 роки офіційний статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми, отримали 975 осіб. Серед них: жінки - 368 осіб; чоловіки - 519; діти - 88 (56 дівчат та 32 хлопчика).

Попри статистику оцінити реальні масштаби торгівлі людьми в Україні важко, ураховуючи доволі високий рівень латентності цих злочинів.

10 ФАКТІВ, ЯКІ ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ТОРГІВЛЮ ЛЮДЬМИ

1. Торгівля людьми - це експлуатація людей з метою отримання вигоди.

2. Як правило, жертви потрапляють у трудове, сексуальне або домашнє рабство.

3. Торгівля людьми - найбільш активно розвивається злочинна діяльність, що приносить щорічний дохід, оцінюваний в 150 мільярдів доларів США.

4. Особливо вразливі ті особи, які через бідність або відсутність роботи мають намір покинути свій будинок в пошуках кращого життя.

5. У сучасному рабстві перебувають понад 20 мільйонів людей.

6. У більшості випадків люди стають жертвами торгівлі людьми через обман чи шляхом примусу.

7. Злочинці - як правило, люди, яких жертви добре знають і довіряють їм.

8. Коли люди стають об'єктами експлуатації, вони змушені працювати багато годин поспіль, або взагалі не отримуючи винагороди за свою працю, або отримуючи мізерну оплату. Крім того, жертви можуть нерідко піддаватися фізичному або психологічному насильству: загрозам, згвалтувань, вбивств.

9. Найчастіше у жертв забирають документи і примушують платити вигадані борги.

10. Торгівля людьми - це глобальне явище, яке має місце прямо зараз в кожній без винятку країні.

Хештег інформаційної кампанії до 30 липня 2020 року:

Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, під координацією якого в області будуть проходити заходи, присвячені Всесвітньому дню боротьби з торгівлею людьми, хоче привернути увагу наших громадян, які вирішили шукати кращої долі шляхом працевлаштування за кордоном.

Нагадуємо, що небезпеку видно не одразу. Привабливі пропозиції з працевлаштування можуть виявитися пасткою торгівців людьми. Це означає, що зароблених коштів ви не отримаєте. Це означає, що вас можуть бити, залякувати та змушувати виконувати роботу, яку ви не хочете робити.

ЯКЩО ЗНАЙШЛИ РОБОТУ ЗА КОРДОНОМ? ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЧИ ВСЕ БЕЗПЕЧНО.

1) перевіряйте інформацію заздалегідь, користуйтеся у тому числі ресурсами Інтернету, наприклад: www.stoptrafficking.org, www.527.org.ua;

2) підписуйте лише документи, складені зрозумілою вам мовою;

3) легальна праця можлива тільки з дійсною робочою візою або посвідкою на проживання;

4) не залишайте свого паспорта в заставу та не віддавайте його роботодавцям або іншим особам;

5) дізнайтеся контакти найближчого посольства України;

6) тримайте копії документів окремо від оригіналів, один примірник залиште своїм близьким (чоловіку, батькам, дітям та інш. родичам);

7) розкажіть близьким про деталі подорожі, підтримуйте з ними постійний контакт;

8) домовтеся про кодову фразу, яка повідомить, що ви потрапили в небезпеку.

Громадянам, яким загрожує небезпека потрапити у ситуацію з торгівлею людьми рекомендуємо звертатися за наступними адресатами:

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

(м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, тел. (044) 226-24-45)

НАЦІОНАЛЬНА БЕЗКОШТОВНА ГАРЯЧА ЛІНІЯ З ПИТАНЬ ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ МІГРАНТІВ

527 - безкоштовні дзвінки з мобільних телефонів в Україні

0-800-505-501 - безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів в Україні

Графік роботи гарячої лінії: пн-нд з 08:00 до 20:00

527.org.ua - електронні консультації

ЄДИНИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів)

Департамент боротьби зі злочинами, пов'язаними з торгівлею людьми Національної поліції України

(044) 254 74 30

Цілодобова гаряча лінія департаменту консульської служби Міністерства закордонних справ України044-238-16-57

ЗВІТ

ДИРЕКТОРА ЧЕЧЕЛЕВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

І - ІІ СТУПЕНІВ ЗА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Скирди Тетяни Іванівни

Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно ст. 53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України № 2442 - VI «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти. І найважливіше, школа існує для дитини. Саме учень є тим центром, навколо якого обертаються всі системи шкільної галактики.

Педагогічним колективом школи забезпечується реалізація державних стандартів, здійснюється теоретична і практична підготовка з предметів навчального робочого плану з метою максимального розвитку інтелекту, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування розвинутої духовності, фізичної досконалості, естетичної, правової, моральної та екологічної культури.

Робота педагогічного колективу була спрямована  на реалізацію основних  завдань: Протягом 2019/2020 н.р. робота педколективу була спрямована на реалізацію основних завдань, затверджених на стартовій педраді:

  • Забезпечити підвищення якості навчання під час навчально-виховного процесу шляхом створення оптимальних умов для творчого розвитку особистості кожного учня.
  • Вчителям-предметникам забезпечити підвищення якості навчання під час навчально- виховного процесу шляхом:
  • формування високої навчальної мотивації та потреби в освіті, самоосвіті, самореалізації учнів;
  • впровадження нових і дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними учнями;
  • підвищення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації;
  • системного використання ефективних педагогічних технологій;
  • організації та проведення ефективного контролю та самоконтролю результатів навчальної діяльності;
  • створення умов для формування успішних, конкурентоздатних, професійно зорієнтованих випускників.
  • Спрямувати науково-методичну роботу на реалізацію основних положень Концепції «Нової Української Школи», методологічну переорієнтацію навчально-виховного процесу на забезпечення потреб особистості в самовизначенні й самоствердженні в умов переходу на новий зміст освіти.
  • Посилити відповідальність кожного учителя за підготовку і результативність участі школярів в предметних олімпіадах, творчих конкурсах різних рівнів і напрямків.

•організація навчально-виховного процесу на підставі досягнень сучасної  науки,  органічного  зв'язку  з  національною  історією,  культурою,  традиціями;

•утвердження української мови як державної мови, широке вивчення українознавства,  залучення до  здобутків української та  світової 

культури;

•створення коллективу вчителів-однодумців, формування взаємин «учитель - учень», «учень - учень», «учитель - учитель», «учитель -  батьки -  учень»  на  гуманістичних  засадах;

•забезпечення оптимальних умов для оволодіння учнями навчальними  програмами  розвитку  творчої  обдарованості  учнів;

•організація  обов'язкової пошуково-дослідницької роботи  всіх учасників  навчально-виховного  процесу;

•органічне  поєднання  класно-урочної  системи  із  груповою  та ндивідуальною  самостійною  роботою  учнів;

•можливість  вибору  учнями  факультативів,  гуртків, занять за інтересами.

Головною метою освіти в навчальному закладі  є виявлення й розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчо мислячої особистості, яка володіє міцними базовими знаннями, орієнтована на  високі  моральні  цінності.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Загальні відомості про заклад

Комунальний заклад освіти - Чечелевська ЗОШ І-ІІ ст

Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу:

39761, вул.. Соборна, 39/а, с. Чечелеве, Кременчуцький р-н, Полтавська область.

Сьогодні, говорячи про спрямованість освіти на приведення її у відповідність до європейських стандартів, потреб сучасного життя, ми бачимо ряд проблем, які потребують термінового вирішення як на місцевому, так і на державному рівні.

Зусилля педагогічного колективу школи були спрямовані на виконання завдань, визначених у вище названих документах: формування життєво - необхідних орієнтацій, збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я вихованців, формування у учнів бажання і уміння вчитись, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, різнобічний розвиток особистості школярів на основі виявлення їх задатків і здібностей, стимулювання їх самоосвітньої діяльності, виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до самої себе і навколишнього світу.

Першочергова увага приділялась формуванню мережі класів, яка б відповідала освітнім потребам населення в мікрорайоні школи. Завдяки цьому збереглась мережа класів.

Педагогічний колектив працює у тісній співдружності з батьками. У школі створена, батьківський комітет, профспілковий комітет, які постійно діють.

Щорічно розділяють функціональні обов'язки між членами адміністрації, розроблені та доведені до працівників школи посадові інструкції, оформлені відповідно до вимог.

Розроблені і діють Правила для учнів.

У навчальному закладі станом на 05.09.2019 року навчалося 116 учнів у 9 класах.

Школа працює у п'ятиденному режимі. Початок навчальних заять о 08:30.

І. Організація навчально-виховного процесу

1.1 Кадрова політика школи спрямована на:

  • реалізацію основних напрямків модернізації системи освіти;
  • розвитку та вдосконаленню творчого потенціалу педагогічних працівників;
  • вдосконалення нормативно-правової бази професійної діяльності освітян;
  • оволодіння педагогічними працівниками сучасними інформаційними технологіями;
  • періодичне оновлення і взаємоузгодження змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
  • поліпшення системи стимулювання професійного зростання педагогічних і науково-педагогічних працівників, можливість вивчення іноземних мов.

1.1.1. Укомплектованість педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки

В школі на початок 2019-2020 н.р. нараховувалось 17 педпрацівників, із них 1 сумісник, 16 основних працівників.

Позитивні тенденції:

  • стабільність кадрового складу,
  • низька плинність,
  • наявність фахової підготовки у всіх працівників.

1.1.2 Освітній рівень педагогічних працівників

Всі педагогічні працівники школи мають фахову освіту, серед яких - 16 вищу педагогічну, 1 - середню спеціальну та має звання старшого вчителя.

Ефективно здійснювалася кадрова політика. На початок 2019/20120 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100 %.

Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу (в тому числі й технічних, обслуговуючих працівників) враховувались фахова підготовка, особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою, проектором і ін. Треба віддати належне адміністрації, вчителям, які докладають чимало зусиль і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися нові освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне - здорових життєвих принципів і переконань.

1.1.3 Організація атестації педагогічних працівників

Атестація педпрацівників школи проводиться відповідно до вимог нормативних документів. Щорічно наказом по школі встановлюється склад атестаційної комісії, яка здійснює свої повноваження на протязі навчального року. Документація та планування роботи атестаційної комісії ведеться на відповідному рівні. Вчителі, що атестуються проводять відкриті уроки та заходи, приймають участь у роботі творчих груп та педагогічних майстернях, готують творчі звіти.

Позитивні тенденції:

  • збільшення кількості педагогів з першою кваліфікаційною категорією
  • якісне зростання майстерності вчителя,
  • стимулювання творчої діяльності.

1.1.4. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється відповідно до Перспективного плану курсової перепідготовки, затвердженого відділом освіти.

Позитивні тенденції:

  • практична направленість та предметна орієнтація курсової перепідготовки
  • зростання можливостей самопідготовки засобами інформаційних технологій,

Інклюзивне навчання

У 2019-2020 навчальному році у школі організовано інклюзивне для 2 учнів 3 класу. Функціонуює інклюзивний клас, у якому навчаються діти з особливими потребами. Роботу в такому класі здійснює команда фахівців, до складу якої входять психолог, соціальний педагог, медичний працівник, асистенти вчителя, педагог. Одним із основних напрямків роботи є створення індивідуалізованих навчальних планів для кожної дитини з особливими потребами та проведення необхідних адаптацій та модифікацій зовнішнього середовища, характеру навчання. Відповідно до посадових обов'язків асистента вчителя стимулює розвиток соціальної активності дітей, сприяє виявленню та розкриттю їхніх здібностей, талантів, обдарувань шляхом їхньої участі у науковій, технічній, художній творчості;

  • створює навчально-виховні ситуації оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому.

Вчителям -предметникам дотримуватися оцінювання навчальних досягнень учнів, які навчаються за програмою допоміжної школи. Не допускати порушень Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів під час оцінювання.

Ачистентам -вчителя чітко дотримуватись нормативних документів при оформленні сторінок журналів з інклюзивною формою навчання, своєчасно заповнювати журнали.

На засіданнях методичної ради обговорювались такі питання: «Індивідуальне навчання та його особливості», «Результативність впровадження індивідуального та інклюзивного навчання», «Інклюзивна освіта: проблеми та пошуки шляхів їх розв'язання».

Індивідуальна програма розвитку розробляється на один рік. Двічі на рік (за потребою частіше) переглядається з метою її коригування. Зокрема, коли у дитини виникають труднощі у досягненні зазначеної мети, чи навпаки виникає необхідність перейти до наступного рівня складності виконання завдань. Оформлення та ведення відповідної документації покладається на асистента вчителя.

Важливим елементом інклюзивного навчання є залучення батьків до навчально-виховного процесу, участі у розробці індивідуальної програми розвитку своїх дітей. Це дає їм змогу відчути, що вони не одинокі, що вони є членами команди, яка підтримає і допоможе у подоланні труднощів. Налагодження партнерських стосунків з батьками, врахування культурних традицій, інтересів родин дає можливість подолати стереотипи у роботі з сім'ями, які мають дітей з обмеженими можливостями. Лише за такої умови, коли батьки, вчителі, асистенти інші фахівці працюють разом, можна сподіватися на успіх у складній справі - адаптації до звичайного життя дітей з особливими освітніми проблемами.

Корекційно-розвиткова робота проводилася асистентом вчителя, психологом, соціальним педагогом, класним керівником відповідно до календарно-тематичного планування

Завдання асистента вчителя:

  • Підвищувати успішність учнів з ООП.
  • Допомагати учням у вирішенні міжособистісних конфліктів.
  • Створити позитивні відношення з учнями, що ґрунтуються за повазі, та забезпечити ефективне оточення для якомога кращого навчання.
  • Сприяти незалежності учня, застосовуючи стратегії допомоги учням у процесі розробки рішень для вирішення проблем та його застосуванні.
  • Застосовувати стратегії, спрямовані на розбудову самовпевненості учнів та просування їх незалежності.
  • Виховувати всебічно розвинену особистість.

Вчителями постійно проводиться робота по підвищенню успішності та соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами. Ведеться індивідуальна робота. Основою роботи є розвиток розвиненої особистості, що включає розвиток мови, мислення, розвиток вміння самостійно працювати, здобувати знання і потрібну інформацію, розвиток моральних і вольових якостей, розвиток вміння учитися, розвиток здібностей, інтересів, емоцій, пам'яті. Виховна робота реалізовується через принципи демократизації та гуманізації навчально-виховного процесу.

Завдання на наступний навчальний рік :

  • Поповнити матеріально-технічну базу кабінету асистента вчителя.
  • Застосовувати сучасні інноваційні педагогічні технології.
  • Підвищувати рівень знань та умінь дітей з ООП.
  • Шукати нові форми та методи організації навчання.
  • Виховувати самостійність у навчанні.
  • Залучати учнів до гурткової, позакласної роботи, трудової діяльності .
  • Продовжувати співпрацю з батьками та педагогічним колективом.
  • Удосконалювати систему роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Педагоги будуть продовжувати виховну, діагностичну, профорієнтаційну та науково-методичну роботу. Увагу приділятимуть національно-патріотичному вихованню учнів та розвитку повноцінної особистості. 

                                                                   Увага!!!

У зв'язку з введенням карантину із запобігання поширенню новонї коронавірусної інфекції навчання у Чечелевській ЗОШ з 12 березня 2020 року проводиться  у дистанційному режимі.

                                                                         Адміністрація школи 

                                                              Оголошення!

В Чечелевській ЗОШ І-ІІ ступенів з 12.03. по 03.04. 2020 року запроваджено карантин у зв'язку з поширенням нової коронавірусної інфекції.

Навчання у закладі здійснюється дистанційно.

Заходи, проведені в Чечелевській ЗОШ І-ІІ ступенів

по запобіганню захворювань від нової коронавірусної інфекції

  • Розглянуто ситуацію на педагогічній раді в зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції в різних країнах та на території України.
  • Проведені бесіди « 7 порад для захисту від нової коронавірусної інфекції» з учнями школи на виховних годинах у 1-9 класах.
  • Проведено загальношкільну лінійку з питання про поширення нової коронавірусної інфекції та засобів запобігання.
  • Оформлено санітарні бюлетні в старшій та початковій школі з інформацією про нову коронавірусну інфекцію та засоби профілактики.
  • Проведено зустріч з лікарем Білецьківської амбулаторії АнтоновоюТ.А. з метою донесення інформації серед працівників школи та учнів щодо профілактики нової коронавірусної інфекції , засобів уникнення інфікування та способів виявлення симптомів.
  • Проведено роботу з батьками учнів щодо інформації про поширення нової коронавірусної інфекції та дотримання дітьми правил гігієни та способів запобігання захворювання.
  • Залучено батьків щодо дотримання гігієни дітьми у школі, вдома, позашкільний час та забезпечення дітей предметами гігієни ( рідке мило, гігієнічні вологі спиртовмісні серветки, паперові рушники)
  • Придбано для шкільної їдальні та шкільних туалетів засобів гігієни: паперові рушники, туалетний папір, рідке мило, засобів дезинфекції.

           Директор школи                                                               Т.І. Скирда 

              Рекомендації щодо профілактики захворювання на COVID-19

  • проводити наскрізне провітрювання приміщень та проведення вологих прибирань із використанням дезінфекційних засобів у приміщеннях;
  • не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання;
  • виділити приміщення для тимчасової ізоляції осіб з ознаками гострого респіраторного захворювання (в разі виявлення такої особи, вжити заходів для ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про випадок відповідний заклад охорони здоров'я);
  • обмежити масові заходи в закритих приміщеннях;
  • забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил
    особистої гігієни (рукомийники, мило, одноразові рушники, серветки тощо);
  • проводити регулярну обробку рук спиртовмісним засобом та/або мити їх з милом;
  • забезпечити медичні пункти необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту тощо);
  • дотримуватися правил респіраторної гігієни (при кашлі та чханні прикривати рот і ніс серветкою або згином ліктя; відразу викидайте серветку в контейнер для сміття з кришкою і обробляйте руки спиртовмісним антисептиком або мийте їх водою з милом);
  • користуватися одноразовими масками при необхідності, проводити їх заміну, як тільки вони стануть вологими чи забрудняться.

Рекомендації для вищих навчальних закладів

Вищі навчальні заклади (ВНЗ) створюють багато способів взаємодії людей. Території цих закладів заповнені навчальними корпусами і гуртожитками, де студенти контактують між собою. ВНЗ проводять безліч заходів для студентства та викладачів. Існує багато можливостей для поширення респіраторних захворювань, зокрема коронавірусну інфекцію COVID-19 викликану вірусом SARS-CoV-2.

  • Адміністрація закладів:

Нефармацевтичними засоби захисту (далі - НЗЗ) - це заходи направленні на попередження поширення респіраторних захворювань за допомогою не медикаментозних засобів. НЗЗ можуть допомогти людям захистити себе та інших від зараження і поширення респіраторних захворювань. НЗЗ особливо важливі під час спалахів інфекційних захворювань.

Спалахи респіраторних захворювань можуть виникати тоді, коли серед людей з'являється новий штам вірусу, що і відбулося із SARS-CoV-2, який вперше було ідентифіковано у Китаї у січні 2020 року. Оскільки це новий вірус, у населення практично немає імунітету до нього. Це сприяє швидкому поширенню вірусу від людини до людини по всьому світу. Можуть пройти місяці, перш ніж буде розроблена ефективна вакцина.

Що можна зробити особисто: Залишайтеся вдома, якщо ви захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря). Прикривайте рот під час кашлю чи чхання зігнутим ліктем, або краще одноразовою серветкою. Часто мийте руки з милом чи обробляйте антисептичними спиртовмісними засобами, уникайте близького контакту з тими, хто має гарячку або кашель.

Що може зробити кожен, щоб вберегти навколишнє середовище від поширення SARS-CoV-2: очищувати і дезінфікувати поверхні, до яких часто доторкуються, наприклад, дверні ручки.

Заходи і плани, які ви розробляєте сьогодні, мають важливе значення для запобігання занесенню та поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 в вашому закладі.

Ось кілька важливих кроків, щоб захистити себе і інших від зараження респіраторними вірусами в вищих навчальних закладах:

  • Будьте підготовленими і поінформованими

Бути в курсі епідемічної ситуації із захворюваності, в тому числі про можливе закриття сусідніх навчальних закладів.

Узгодити свої плани дій у разі ускладнення епідемічної ситуації із державними органами виконавчої влади.

Скласти план дій на випадок, якщо місцева влада рекомендуватиме закрити ВНЗ або скасувати заходи.

  • Підтримуйте чистоту внутрішнього навколишнього середовища і забезпечити студентів та викладачів засобами, що запобігають поширенню респіраторних захворювань
  • Очищуйте часто, за допомогою миючих та дезінфекційних засобів, поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як столи, клавіатури і дверні ручки.
  • Забезпечити витратними матеріалами для проведення особистої гігієни, включаючи серветки, мило із дозатором та спиртовмісний антисептик для рук.
  • Інформуйте студентів та персонал про профілактику респіраторних захворювань.
  • Спілкування зі студентами та персоналом з питань профілактики респіраторних захворювань за допомогою електронних листів, веб-сайтів, плакатів, соціальних мереж і текстових повідомлень.
  • Заохочуйте студентів і персонал до щоденних профілактичних дій, таких як перебування вдома або в їх кімнаті в гуртожитку і поза навчальними аудиторіями, коли вони хворіють, прикривання носа і рота під час кашлю і чхання одноразовою серветкою, часте миття рук з милом чи їх обробка спиртовмісним антисептиком для рук.
  • Заохочуйте їх очищувати поверхні і предмети, до яких вони часто торкаються.
  • Подумайте про скасування позакласних заходів, таких як заняття спортом і зустрічі, при ускладненні епідемічної ситуації.
  • Студенти, викладачі та персонал не повинні збиратися в інших місцях, коли ВНЗ закритий.
  • Наголосити на важливості того, щоб люди залишалися вдома або в своїй кімнаті в гуртожитку, коли вони хворі (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря/студентську поліклініку).
  • Включення профілактики респіраторних захворювань в діяльність і планування вашого закладу
  • Зв'яжіться з місцевими органами виконавчої влади (департаментом освіти та охорони здоров'я), для підготовки або перегляду плану боротьби з респіраторними захворюваннями, включаючи COVID-19 для вашої спільноти.
  • Розробити план екстреного зв'язку для обміну інформацією з персоналом та студентами під час ускладнення епідемічної ситуації COVID-19.
  • Ознайомити персонал з планами заходів щодо профілактики респіраторних захворювань, включаючи COVID-
  • Підтримувати гнучку політику відвідуваності і відпустки через хворобу для студентів і персоналу.
  • Розробити систему оповіщення місцевого департаменту охорони здоров'я/освіти про значне збільшення кількості не виходів на роботу та прогулів через респіраторні захворювання серед персоналу та студентів закладу.
  • Запровадити дистанційну форму навчання студентів з використанням комп'ютерних і телекомунікаційних технологій в разі закриття ВНЗ.
  • За можливості передбачити окрему кімнату для захворілих студентів.


  • Тримайтеся подалі від інших людей, якщо ви захворіли або одягайте одноразову медичну маску
  • Не відвідуйте навчальні кімнати та тримайтесь на відстані не менше 2 м від інших осіб до повного одужання.
  • Якщо у вас є сусіди по кімнаті, подивіться, чи можуть вони залишитися в іншому гуртожитку або з друзями, поки ви не видужаєте.
  • Підтримуйте зв'язок з медичною службою для студентів, вашими викладачами і друзями по електронній пошті, в текстових повідомленнях або по телефону.
  • Багато відпочивайте.
  • Пийте багато рідини - мінеральна не газована вода, чай. Якщо у вас є супутні хронічні захворювання або ви схильні до високого ризику ускладнень респіраторних захворювань, негайно зверніться до лікаря.
  • Дотримуйтесь дистанції
  • Люди, хворі на респіраторні захворювання, можуть поширювати вірус на інших людей на відстань до 1 м.
  • Респіраторні захворювання, такі як грип чи COVID-19 дуже легко поширюються. Тримайтеся подалі від хворих людей.
  • У людей, які захворіли на респіраторну інфекцію, в т. ч. COVID-19, симптоми можуть бути відсутні. Вони можуть передати вірус іншим людям, навіть не знаючи, що вони хворі.
  • Намагайтеся не ділитися посудом із захворілими особами.
  • Уникайте місць, де збираються великі групи людей, таких як класи, концерти, фестивалі та спортивні заходи, особливо якщо ви схильні до високого ризику ускладнень респіраторних захворювань (наявні хронічні захворювання дихальної, серцево-судинної систем).
  • Намагайтеся брати участь в зборах або заняттях в онлайн режимі, щоб уникнути особистого контакту з людьми, які можуть бути хворі.
  • Зупинити поширення вірусів можливо, якщо виконувати кашльовий етикет

При кашлі або чханні прикривайте ніс і рот одноразовою серветкою, це допомагає попередити поширення вірусу через ваші руки та поверхні.

Викиньте використані серветки, а потім вимийте руки. Якщо немає можливості вимити руки, обробіть їх спиртовмісним антисептиком.

Рекомендовано носити одноразову маску для обличчя під час захворювання, щоб знизити ризик поширення хвороби іншим.

  • Мийте руки

Ретельно і часто мийте руки з милом і теплою водою.

Якщо мило і тепла вода недоступні, використовуйте спиртовмісний антисептик для рук з вмістом спирту не менше 60%.

Не торкайтеся до своїх очей, носа або рота брудними руками. Миття рук знижує кількість респіраторних вірусів, які можуть поширюватися, коли ви торкаєтеся рук інших людей або торкаєтеся поверхонь таких як клавіатура, мобільні телефони, пульти дистанційного керування телевізора, столи і дверні ручки.

  • Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаєтеся
  • Клавіатури, пульти телевізорів, мобільні телефони, столи та дверні ручки слід чистити часто і ретельно.

Точний термін виживання вірусу SARS-CoV-2 на сьогодні не відомий, проте очищення поверхонь і об'єктів, до яких часто торкаються, знижує кількість вірусів, які можуть поширюватися під час дотику до зараженої поверхні, а потім до ваших очей, носа або рота.

Ви також можете використовувати спиртовмісні та хлорвмісні дезінфікуючі засоби. Завжди дотримуйтесь інструкцій з використання дезінфікуючих засобів, на етикетці продукту.

  • Будьте готові та поінформовані

Будьте в курсі епідемічної ситуації щодо поширення респіраторних захворювань, в т. ч. COVID-19, використовуючи офіційні джерела:

  • офіційний сайт ВООЗ https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
  • офіційний сайт ДУ «Центр громадського здоров'я МОЗ України» https://phc.org.ua/

Рекомендації для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів

Дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади відіграють важливу роль у захисті здоров'я своїх учнів, персоналу та суспільства. Дізнайтеся більше про те, як ви можете запобігти поширенню респіраторних захворювань, зокрема вірусу SARS-CoV-2.

Вірус SARS-CoV-2, який викликає захворювання COVID-19 відноситься до групи респіраторних вірусів та відповідно усі заходи профілактики його поширення є аналогічними заходам попередження поширення гострих респіраторних вірусних захворювань, в т. ч. грипу.

  • Адміністрація закладів:

Коли діти перебувають близько один до одного, існує підвищений ризик того, що вони передадуть одна одній респіраторні захворювання, такі як грип чи COVID-19. Ризик особливо високий серед дітей молодшого віку, які можуть ділитися іграшками, які могли бути у них в руках або в роті. Діти також частіше, ніж дорослі, хворіють на респіраторні захворювання та з більшою ймовірністю поширюють його серед інших, в тому числі серед своїх сімей.

Нефармацевтичними засоби захисту (НЗЗ) можуть допомогти людям захистити себе та інших від зараження і поширення респіраторних захворювань. НЗЗ особливо важливі під час спалахів захворювань.

Спалахи респіраторних захворювань можуть виникати тоді, коли серед людей з'являється новий штам вірусу, що і відбулося із SARS-CoV-2 який вперше було ідентифіковано у Китаї у січні 2020 року. Оскільки це новий'вірус у населення практично немає імунітету до нього. Це сприяє швидкому поширенню вірус від людини до людини по всьому світу. Можуть пройти місяці, перш ніж буде розроблена ефективна вакцина.

Що можна зробити особисто: Залишайтеся вдома, якщо ви захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря) якщо ви захворіли. Прикривайте рот під час кашлю чи чхання зігнутим ліктем, або краще одноразовою серветкою. Часто мийте руки з милом.

Що кожен може зробити, щоб зберегти навколишнє середовище без мікроорганізмів: очищувати поверхні, до яких часто доторкаються, наприклад дверні ручки.

Дії вашої школи і плани, які ви розробляєте сьогодні, мають значення Ось кілька важливих кроків, щоб захистити себе і інших від зараження респіраторними вірусами в дошкільних та загально-освітніх навчальних закладах:

  • Будьте підготовленими і поінформованими
  • Бути в курсі епідемічної ситуації із захворюваності, в тому числі про можливе закриття сусідніх навчальних закладів.Узгодити свої плани дій у разі ускладнення епідемічної ситуації із державними органами виконавчої влади.
  • Навчайте школярів та персонал профілактики гострих респіраторних захворювань

Навчання школярів і персоналу профілактиці гострих респіраторних захворювань за допомогою класних занять, відвідувань шкільної медсестри, веб-сайтів, листів, плакатів і оголошень.

Навчайте батьків, учнів і персонал щоденним профілактичним заходам, таким як перебування вдома під час хвороби (у разі легкої форми), прикривання рота під час кашлю чи чхання зігнутим ліктем, або краще одноразовою серветкою. Часто мити руки з милом.

  • Проінформуйте персонал про правила відпустки через хворобу.
  • Повідомте батькам про правила відвідуваності. Забезпечити додаткове навчання персоналу, яке включає:
  • навчання персоналу для забезпечення сталої роботи закладу на випадок, якщо люди захворіють і їм необхідно залишитися вдома;
  • відділення хворих людей від здорових і відправка хворих додому якомога швидше.
  • Підтримка чистоти навколишнього середовища і забезпечення учнів і вчителів матеріалами, що запобігають поширенню респіраторних захворювань

Очищуйте часто поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як іграшки, парти, клавіатури і дверні ручки.

Забезпечити витратними матеріалами для проведення особистої гігієни, включаючи серветки, мило із дозатором та спиртовмісний дезінфікуючий засіб для рук.


  • II. Рекомендації для батьків:

Ось кілька важливих кроків, щоб захистити себе і інших від зараження респіраторними вірусами в школі:

  • Тримати дітей вдома, якщо вони захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря)

Чому це важливо?

Дітям потрібен відпочинок, щоб одужати. Без достатнього відпочинку вашій дитині може знадобитися більше часу, щоб відчути себе краще. Людям з ослабленою імунною системою часто потрібно ще більше часу, щоб відновитися.

  • Тримати хворих і здорових дітей окремо

Уникати контакту із особами з проявами респіраторного захворювання, тримайтеся на відстані не менше 1 -2 м від хворих людей.

Шукати альтернативні способи участі дітей в зборах, наприклад дивитися їх по телевізору або в Інтернеті, щоб вони могли уникнути особистого контакту. Це особливо важливо для дітей з високим ризиком ускладнень грипу Чому це важливо?

Краплі, що містять вірус грипу, можуть переміщатися не менше ніж на 1-2 м, тому залишаючись на такій відстані від хворих людей, можна знизити ймовірність того, що ваша дитина захворіє.

  • Навчіть своїх дітей завжди прикривати рот під час кашлю і чхання

Переконайтеся, що ваші діти прикривають ніс і рот серветкою коли вони кашляють або чхають. Попросіть їх викинути використану серветку і негайно вимити руки.

Чому це важливо?

Прикривання носа і рота під час кашлю і чхання серветкою допомагає запобігти поширенню вірусу грипу через повітря і на ваших руках.

  • Навчіть дітей правильно мити руки

Переконайтеся, що ваші діти ретельно і часто миють руки з милом і водою.

Якщо мило і вода недоступні, дайте їм дезінфікуючий засіб для рук з вмістом спирту не менше 60% для очищення рук.

Навчіть їх, як важливо мити руки, перш ніж торкатися їх очей носа або рота.

Чому це важливо?

Миття рук знижує кількість респіраторних вірусів, які можуть поширюватися, коли ви торкаєтеся рук інших людей або торкаєтеся поверхонь і предметів, таких як столи і дверні ручки.

  • Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаєтеся

Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як іграшки, столи, дверні ручки, поручні, клавіатури комп'ютера, телефони і іграшки.

Чи видаляє мило і вода при очищенні респіраторні віруси, включаючи SARS-CoV-2?

  • Так, застосування мила і води дозволяє ефективно очистити поверхі.
  • Ви також можете використовувати спиртовмісні та хлорвмісні дезінфікуючі засоби. Завжди дотримуйтесь інструкцій з використання дезінфікуючих засобів, на етикетці продукту.

Чому це важливо?

Точний термін виживання вірусу SARS-CoV-2 на сьогодні не відомий, проте очищення поверхонь і об'єктів, до яких часто торкаються, знижує кількість вірусів, які можуть поширюватися під час дотику до зараженої поверхні, а потім до ваших очей, носа або рота.

  • Бути готовим і поінформованим.

Будьте в курсі епідемічної ситуації щодо поширення респіраторних захворювань, в т. ч. COVID-19, використовуючи офіційні джерела:

  • офіційний сайт ВООЗ https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
  • офіційний сайт ДУ «Центр громадського здоров'я МОЗ України» https://phc.org.ua/

Будьте в курсі політики відвідуваності навчального закладу. Знайте політику вашого роботодавця щодо відпустки через хворобу. Чому це важливо?

Знання запобіжних заходів і способів отримання достовірної інформації допоможе вам скласти план захисту себе, своїх дітей та інших осіб.Рекомендації щодо профілактики захворювання на COVID-19

  • проводити наскрізне провітрювання приміщень та проведення вологих прибирань із використанням дезінфекційних засобів у приміщеннях;
  • не допускати до роботи осіб з ознаками інфекційного захворювання;
  • виділити приміщення для тимчасової ізоляції осіб з ознаками гострого респіраторного захворювання (в разі виявлення такої особи, вжити заходів для ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про випадок відповідний заклад охорони здоров'я);
  • обмежити масові заходи в закритих приміщеннях;
  • забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил
    особистої гігієни (рукомийники, мило, одноразові рушники, серветки тощо);
  • проводити регулярну обробку рук спиртовмісним засобом та/або мити їх з милом;
  • забезпечити медичні пункти необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту тощо);
  • дотримуватися правил респіраторної гігієни (при кашлі та чханні прикривати рот і ніс серветкою або згином ліктя; відразу викидайте серветку в контейнер для сміття з кришкою і обробляйте руки спиртовмісним антисептиком або мийте їх водою з милом);
  • користуватися одноразовими масками при необхідності, проводити їх заміну, як тільки вони стануть вологими чи забрудняться.
  • Адміністрація закладів:

Нефармацевтичними засоби захисту (далі - НЗЗ) - це заходи направленні на попередження поширення респіраторних захворювань за допомогою не медикаментозних засобів. НЗЗ можуть допомогти людям захистити себе та інших від зараження і поширення респіраторних захворювань. НЗЗ особливо важливі під час спалахів інфекційних захворювань.

Спалахи респіраторних захворювань можуть виникати тоді, коли серед людей з'являється новий штам вірусу, що і відбулося із SARS-CoV-2, який вперше було ідентифіковано у Китаї у січні 2020 року. Оскільки це новий вірус, у населення практично немає імунітету до нього. Це сприяє швидкому поширенню вірусу від людини до людини по всьому світу. Можуть пройти місяці, перш ніж буде розроблена ефективна вакцина.

Що можна зробити особисто: Залишайтеся вдома, якщо ви захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря). Прикривайте рот під час кашлю чи чхання зігнутим ліктем, або краще одноразовою серветкою. Часто мийте руки з милом чи обробляйте антисептичними спиртовмісними засобами, уникайте близького контакту з тими, хто має гарячку або кашель.

Що може зробити кожен, щоб вберегти навколишнє середовище від поширення SARS-CoV-2: очищувати і дезінфікувати поверхні, до яких часто доторкуються, наприклад, дверні ручки.

Заходи і плани, які ви розробляєте сьогодні, мають важливе значення для запобігання занесенню та поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 в вашому закладі.

Ось кілька важливих кроків, щоб захистити себе і інших від зараження респіраторними вірусами в вищих навчальних закладах:

  • Будьте підготовленими і поінформованими

Бути в курсі епідемічної ситуації із захворюваності, в тому числі про можливе закриття сусідніх навчальних закладів.

Узгодити свої плани дій у разі ускладнення епідемічної ситуації із державними органами виконавчої влади.

Скласти план дій на випадок, якщо місцева влада рекомендуватиме закрити ВНЗ або скасувати заходи.

  • Підтримуйте чистоту внутрішнього навколишнього середовища і забезпечити студентів та викладачів засобами, що запобігають поширенню респіраторних захворювань
  • Очищуйте часто, за допомогою миючих та дезінфекційних засобів, поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як столи, клавіатури і дверні ручки.
  • Забезпечити витратними матеріалами для проведення особистої гігієни, включаючи серветки, мило із дозатором та спиртовмісний антисептик для рук.

  • Включення профілактики респіраторних захворювань в діяльність і планування вашого закладу
  • Зв'яжіться з місцевими органами виконавчої влади (департаментом освіти та охорони здоров'я), для підготовки або перегляду плану боротьби з респіраторними захворюваннями, включаючи COVID-19 для вашої спільноти.
  • Розробити план екстреного зв'язку для обміну інформацією з персоналом та студентами під час ускладнення епідемічної ситуації COVID-19.
  • Ознайомити персонал з планами заходів щодо профілактики респіраторних захворювань, включаючи COVID-
  • Підтримувати гнучку політику відвідуваності і відпустки через хворобу для студентів і персоналу.
  • Розробити систему оповіщення місцевого департаменту охорони здоров'я/освіти про значне збільшення кількості не виходів на роботу та прогулів через респіраторні захворювання серед персоналу та студентів закладу.
  • Запровадити дистанційну форму навчання студентів з використанням комп'ютерних і телекомунікаційних технологій в разі закриття ВНЗ.
  • За можливості передбачити окрему кімнату для захворілих студентів.

ІІ. Рекомендації для студентів:

Навчання в ВНЗ об'єднує людей - в класах, гуртожитках, під час проведення різних заходів. Якщо ви навчаєтеся у бібліотеці, відвідуєте спортивні заходи або відпочиваєте з сусідами по кімнаті в гуртожитку, вас оточують люди. Все це разом створює багато можливостей для поширення респіраторних захворювань, таких як грип чи COVID-19.

НЗЗ можуть допомогти вам захистити себе та інших від зараження грипом чи COVID-19. НЗЗ - це заходи, які люди і громада можуть зробити, щоб уповільнити поширення респіраторних вірусів. Вони включають в себе прості щоденні профілактичні заходи, такі як уникати контакту із особами з проявами респіраторних захворювань, прикривати ніс і рот під час кашлю і чхання одноразовою серветкою, часто мити руки.

Ось кілька важливих кроків для захисту себе і інших від зараження і поширення респіраторних захворювань як у ВНЗ, так і за його межами (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря/студентської поліклініки):

  • Тримайтеся подалі від інших людей, якщо ви захворіли або одягайте одноразову медичну маску
  • Не відвідуйте навчальні кімнати та тримайтесь на відстані не менше 2 м від інших осіб до повного одужання.
  • Якщо у вас є сусіди по кімнаті, подивіться, чи можуть вони залишитися в іншому гуртожитку або з друзями, поки ви не видужаєте.
  • Підтримуйте зв'язок з медичною службою для студентів, вашими викладачами і друзями по електронній пошті, в текстових повідомленнях або по телефону.
  • Багато відпочивайте.
  • Пийте багато рідини - мінеральна не газована вода, чай. Якщо у вас є супутні хронічні захворювання або ви схильні до високого ризику ускладнень респіраторних захворювань, негайно зверніться до лікаря.
  • Дотримуйтесь дистанції
  • Люди, хворі на респіраторні захворювання, можуть поширювати вірус на інших людей на відстань до 1 м.
  • Респіраторні захворювання, такі як грип чи COVID-19 дуже легко поширюються. Тримайтеся подалі від хворих людей.
  • У людей, які захворіли на респіраторну інфекцію, в т. ч. COVID-19, симптоми можуть бути відсутні. Вони можуть передати вірус іншим людям, навіть не знаючи, що вони хворі.
  • Намагайтеся не ділитися посудом із захворілими особами.
  • Уникайте місць, де збираються великі групи людей, таких як класи, концерти, фестивалі та спортивні заходи, особливо якщо ви схильні до високого ризику ускладнень респіраторних захворювань (наявні хронічні захворювання дихальної, серцево-судинної систем).
  • Намагайтеся брати участь в зборах або заняттях в онлайн режимі, щоб уникнути особистого контакту з людьми, які можуть бути хворі.
  • Зупинити поширення вірусів можливо, якщо виконувати кашльовий етикет

При кашлі або чханні прикривайте ніс і рот одноразовою серветкою, це допомагає попередити поширення вірусу через ваші руки та поверхні.

Викиньте використані серветки, а потім вимийте руки. Якщо немає можливості вимити руки, обробіть їх спиртовмісним антисептиком.

Рекомендовано носити одноразову маску для обличчя під час захворювання, щоб знизити ризик поширення хвороби іншим.

  • Мийте руки

Ретельно і часто мийте руки з милом і теплою водою.

Якщо мило і тепла вода недоступні, використовуйте спиртовмісний антисептик для рук з вмістом спирту не менше 60%.

Не торкайтеся до своїх очей, носа або рота брудними руками. Миття рук знижує кількість респіраторних вірусів, які можуть поширюватися, коли ви торкаєтеся рук інших людей або торкаєтеся поверхонь таких як клавіатура, мобільні телефони, пульти дистанційного керування телевізора, столи і дверні ручки.

  • Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаєтеся
  • Клавіатури, пульти телевізорів, мобільні телефони, столи та дверні ручки слід чистити часто і ретельно.

Точний термін виживання вірусу SARS-CoV-2 на сьогодні не відомий, проте очищення поверхонь і об'єктів, до яких часто торкаються, знижує кількість вірусів, які можуть поширюватися під час дотику до зараженої поверхні, а потім до ваших очей, носа або рота.

Ви також можете використовувати спиртовмісні та хлорвмісні дезінфікуючі засоби. Завжди дотримуйтесь інструкцій з використання дезінфікуючих засобів, на етикетці продукту.

  • Будьте готові та поінформовані

Будьте в курсі епідемічної ситуації щодо поширення респіраторних захворювань, в т. ч. COVID-19, використовуючи офіційні джерела:

  • офіційний сайт ВООЗ https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
  • офіційний сайт ДУ «Центр громадського здоров'я МОЗ України» https://phc.org.ua/

Рекомендації для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів

Дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади відіграють важливу роль у захисті здоров'я своїх учнів, персоналу та суспільства. Дізнайтеся більше про те, як ви можете запобігти поширенню респіраторних захворювань, зокрема вірусу SARS-CoV-2.

Вірус SARS-CoV-2, який викликає захворювання COVID-19 відноситься до групи респіраторних вірусів та відповідно усі заходи профілактики його поширення є аналогічними заходам попередження поширення гострих респіраторних вірусних захворювань, в т. ч. грипу.

  • Адміністрація закладів:

Коли діти перебувають близько один до одного, існує підвищений ризик того, що вони передадуть одна одній респіраторні захворювання, такі як грип чи COVID-19. Ризик особливо високий серед дітей молодшого віку, які можуть ділитися іграшками, які могли бути у них в руках або в роті. Діти також частіше, ніж дорослі, хворіють на респіраторні захворювання та з більшою ймовірністю поширюють його серед інших, в тому числі серед своїх сімей.

Нефармацевтичними засоби захисту (НЗЗ) можуть допомогти людям захистити себе та інших від зараження і поширення респіраторних захворювань. НЗЗ особливо важливі під час спалахів захворювань.

Спалахи респіраторних захворювань можуть виникати тоді, коли серед людей з'являється новий штам вірусу, що і відбулося із SARS-CoV-2 який вперше було ідентифіковано у Китаї у січні 2020 року. Оскільки це новий'вірус у населення практично немає імунітету до нього. Це сприяє швидкому поширенню вірус від людини до людини по всьому світу. Можуть пройти місяці, перш ніж буде розроблена ефективна вакцина.

Що можна зробити особисто: Залишайтеся вдома, якщо ви захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря) якщо ви захворіли. Прикривайте рот під час кашлю чи чхання зігнутим ліктем, або краще одноразовою серветкою. Часто мийте руки з милом.

Що кожен може зробити, щоб зберегти навколишнє середовище без мікроорганізмів: очищувати поверхні, до яких часто доторкаються, наприклад дверні ручки.

Дії вашої школи і плани, які ви розробляєте сьогодні, мають значення Ось кілька важливих кроків, щоб захистити себе і інших від зараження респіраторними вірусами в дошкільних та загально-освітніх навчальних закладах:

  • Будьте підготовленими і поінформованими
  • Бути в курсі епідемічної ситуації із захворюваності, в тому числі про можливе закриття сусідніх навчальних закладів.Узгодити свої плани дій у разі ускладнення епідемічної ситуації із державними органами виконавчої влади.
  • Навчайте школярів та персонал профілактики гострих респіраторних захворювань

Навчання школярів і персоналу профілактиці гострих респіраторних захворювань за допомогою класних занять, відвідувань шкільної медсестри, веб-сайтів, листів, плакатів і оголошень.

Навчайте батьків, учнів і персонал щоденним профілактичним заходам, таким як перебування вдома під час хвороби (у разі легкої форми), прикривання рота під час кашлю чи чхання зігнутим ліктем, або краще одноразовою серветкою. Часто мити руки з милом.

  • Проінформуйте персонал про правила відпустки через хворобу.
  • Повідомте батькам про правила відвідуваності. Забезпечити додаткове навчання персоналу, яке включає:
  • навчання персоналу для забезпечення сталої роботи закладу на випадок, якщо люди захворіють і їм необхідно залишитися вдома;
  • відділення хворих людей від здорових і відправка хворих додому якомога швидше.
  • Підтримка чистоти навколишнього середовища і забезпечення учнів і вчителів матеріалами, що запобігають поширенню респіраторних захворювань

Очищуйте часто поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як іграшки, парти, клавіатури і дверні ручки.

Забезпечити витратними матеріалами для проведення особистої гігієни, включаючи серветки, мило із дозатором та спиртовмісний дезінфікуючий засіб для рук.

  • Включення профілактики респіраторних захворювань в роботу і планування вашого закладу
  • Зв'яжіться з місцевими органами виконавчої влади (департаментом освіти та охорони здоров'я), для написання або перегляду плану боротьби з респіраторними захворюваннями, включаючи COVID-19 для вашої спільноти.
  • Розробити план екстреного зв'язку для обміну інформацією з персоналом, батьками і учнями під час ускладнення епідемічної ситуації COVID-19.
  • Поділіться з персоналом планами по боротьбі з респіраторними захворюваннями, включаючи COVID-19.
  • Підтримувати гнучку політику відвідуваності і відпустки через хворобу для школярів і персоналу.
  • Розробити систему оповіщення місцевого департаменту охорони здоров'я/освіти про значне збільшення кількості прогулів через респіраторні захворювання. *
  • Визначте способи продовження навчання учнів, якщо школи будуть закриті протягом тривалого періоду часу (наприклад, плани уроків на дому електронна пошта).• При необхідності призначте окрему кімнату і транспорт для хворих школярів і персоналу.
  • II. Рекомендації для батьків:

Ось кілька важливих кроків, щоб захистити себе і інших від зараження респіраторними вірусами в школі:

  • Тримати дітей вдома, якщо вони захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов'язково зверніться до свого сімейного лікаря)

Чому це важливо?

Дітям потрібен відпочинок, щоб одужати. Без достатнього відпочинку вашій дитині може знадобитися більше часу, щоб відчути себе краще. Людям з ослабленою імунною системою часто потрібно ще більше часу, щоб відновитися.

  • Тримати хворих і здорових дітей окремо

Уникати контакту із особами з проявами респіраторного захворювання, тримайтеся на відстані не менше 1 -2 м від хворих людей.

Шукати альтернативні способи участі дітей в зборах, наприклад дивитися їх по телевізору або в Інтернеті, щоб вони могли уникнути особистого контакту. Це особливо важливо для дітей з високим ризиком ускладнень грипу Чому це важливо?

Краплі, що містять вірус грипу, можуть переміщатися не менше ніж на 1-2 м, тому залишаючись на такій відстані від хворих людей, можна знизити ймовірність того, що ваша дитина захворіє.

  • Навчіть своїх дітей завжди прикривати рот під час кашлю і чхання

Переконайтеся, що ваші діти прикривають ніс і рот серветкою коли вони кашляють або чхають. Попросіть їх викинути використану серветку і негайно вимити руки.

Чому це важливо?

Прикривання носа і рота під час кашлю і чхання серветкою допомагає запобігти поширенню вірусу грипу через повітря і на ваших руках.

  • Навчіть дітей правильно мити руки

Переконайтеся, що ваші діти ретельно і часто миють руки з милом і водою.

Якщо мило і вода недоступні, дайте їм дезінфікуючий засіб для рук з вмістом спирту не менше 60% для очищення рук.

Навчіть їх, як важливо мити руки, перш ніж торкатися їх очей носа або рота.

Чому це важливо?

Миття рук знижує кількість респіраторних вірусів, які можуть поширюватися, коли ви торкаєтеся рук інших людей або торкаєтеся поверхонь і предметів, таких як столи і дверні ручки.

  • Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаєтеся

Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як іграшки, столи, дверні ручки, поручні, клавіатури комп'ютера, телефони і іграшки.

Чи видаляє мило і вода при очищенні респіраторні віруси, включаючи SARS-CoV-2?

  • Так, застосування мила і води дозволяє ефективно очистити поверхі.
  • Ви також можете використовувати спиртовмісні та хлорвмісні дезінфікуючі засоби. Завжди дотримуйтесь інструкцій з використання дезінфікуючих засобів, на етикетці продукту.

Чому це важливо?

Точний термін виживання вірусу SARS-CoV-2 на сьогодні не відомий, проте очищення поверхонь і об'єктів, до яких часто торкаються, знижує кількість вірусів, які можуть поширюватися під час дотику до зараженої поверхні, а потім до ваших очей, носа або рота.

  • Бути готовим і поінформованим.

Будьте в курсі епідемічної ситуації щодо поширення респіраторних захворювань, в т. ч. COVID-19, використовуючи офіційні джерела:

  • офіційний сайт ВООЗ https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019
  • офіційний сайт ДУ «Центр громадського здоров'я МОЗ України» https://phc.org.ua/


Оголошення!!!
У Чечелевській ЗОШ з 12 березня по 3 квітня запроваджено карантин у зв'язку з поширенням нової коронавірусної інфекції на територіі України.
Навчання здійснюється вчителями дистанційно.

Увага! 
У зв'язку з поширенням нового коронавірусу в світі у всіх освітніх закладах України оголошено каратнин з 12 березня по 3 квітня включно!

                                            

                                    Заходи, проведені в Чечелевській ЗОШ І-ІІ ступенів

по запобіганню і попередженню захворювань від коронавірусної інфекції

У Чечелевській ЗОШ І-ІІ ступенів з 27 лютого по 2 березня проведено такі заходи:

  • Розглянуто ситуацію на педагогічній раді в зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції в різних країнах.
  • Проведені бесіди « 7 порад для захисту від нової коронавірусної інфекції» з учнями школи на виховних годинах у 1-9 класах.

/ 27.02.2020

  • Проведено загальношкільну лінійку з питання про поширення нової коронавірусної інфекції та засобів запобігання./02.03.2020/
  • Оформлено санітарні бюлетні в старшій та початковій школі з інформацією про нову коронавірусну інфекцію та засоби профілактики.
  • Проведено роботу з батьками учнів щодо інформації про нову коронавірусну інфекцію.
  • Залучено батьків щодо дотримання гігієни дітьми у школі, вдома, позашкільний час та забезпечення дітей предметами гігієни ( рідке мило, гігієнічні вологі спиртовмісні серветки, паперові рушники)
  • Придбано для шкільної їдальні та шкільних туалетів засоби гігієни: паперові рушники, туалетний папір, рідке мило.

                 Директор школи                                                            Т.І. Скирда 

Ознайомлення учнів з запобіганням захворювання від нової коронавірусної інфекції 2 березня 2020

                                Оголошення!!!

Чечелевській ЗОШ І-ІІ ступенів терміново потрібен вчитель інформатики та трудового навчання. Інформацію можна отримати у адміністрації школи за адресою: с. Чечелеве, вул.Соборна, 39А, з 8:00до 16:00. Добратися до школи можна авт. № 9, 109, 209.

                                      Запрошуємо до нашого дружного колективу!!!

 Про вибір підручників для 2 класу 2019-2020 н.р.

Інформація

                       про кількість першокласників: 

                     у Чечелевській ЗОШ I-II ступенів
                     зараховано  до 1 класу - 10 учнів


      Інформація 

                          про наявність вакансій до 1 класу 

Подано заяв   -  8 
Вільних місць  - 22

Інформація
про проведення звіту керівника

 Звіт керівника Чечелевської ЗОШ І-ІІ ступенів Скирди Тетяни Іванівни відбудеться 14.06.2018 року о 10.00 годині в приміщенні школи. Форма проведення-збори.

Оголошення!!! 

Розпочався прийом документів учнів до 1 класу. Документи приймаються до 31 травня. Кількість вільних місць - 30 .

Весняні канікули 

з  31 березня  по 9 квітня!!!

Шановні батьки !

До Вас звертаються адміністрація навчального закладу та класний керівник Вашої дитини.

В період з 31 березня по 09 квітня організовані весняні канікули для учнів школи. В даний період діти будуть перебувати більше часу вдома, під Вашим контролем.

Нагадуємо Вам, щоб під час перебування дітей на канікулах, всю відповідальність за збереження життя і здоров'я несете Ви - батьки. Тому зверніть увагу своїх дітей, а наших учнів, на дотриманні та виконанні правил , саме:

  • правил дорожнього руху;
  • правил електробезпеки;
  • правил протипожежної безпеки;
  • правил поведінки біля водоймищ;
  • правил поведінки з вибухонебезпечними предметами;
  • правил прибирання і паління сміття на власних городах.

Нагадуємо Вам про те, що ввечері, не пізніше 22 год дитина повинна бути вдома.

Категорично забороняється :
контактувати з незнайомими людьми;
ходити по будівництву;
відвідувати водоймища без нагляду дорослих;
розпалювати вогнища у лісі;
їздити на велосипеді по проізджій частині дороги;
вживати тютюн, алкоголь, наркотики;
збирати незнайомі гриби та ягоди.

Особливу увагу зверніть на коло друзів своїх дітей, поцікавтесь друзями із соціальних мереж. Якщо Вами отримана інформація буде підозрілою, вимагайте в дітей доступу до сторінки цих осіб.
Будьте самі прикладом для дітей в будь-яких ситуаціях, особливо тих, які пов'язані із збереженням здоров'я та життя Вашої дитини!

                                                     Увага !!!

    5 лютого відновлюється навчання в освітньому закладі.

                                                          Адміністрація школи 

Увага!

У Міністерстві освіти і науки ухвалено рішення про відновлення роботи закладів освіти на всій території України у понеділок, 5 березня. 

Увага! Оголошення!!!

В зв'язку зі складними погодніми умовами навчання в школі 2 та 3 березня відміняються!!!

Оголошення!

Завтра, 2 березня, відновлюються навчання в школі!

  Оголошення!!!

01.03.2018 року навчання в освітніх закладах Кременчуцького району  буде призупинене через складні погодні умови. Навчання буде відбуватися в дистанційному режимі.

Оголошення!

        Через складні погодні умови 28 лютого 2018 року навчальний процес в освітніх закладах Кременчуцького району призупиняється!!! Подальші дії будуть узгоджуватися районним  відділом освіти. 

Оголошення!!!

  В зв'язку з підвищеною епідеміологічною ситуацією ГОРВІ та грипу  в школі впроваджено карантин  з 12.02. 2018 по 16.02.2018 . Навчання учнів  проводиться в дистанційному вигляді. 

                                                                     Адміністрація школи

                                                                   Лютий 2018

5 лютого - робоча лінійка

6 лютого - День безпечного інтернету « Створюй, спілкуйся, поважай!»

7 лютого - збір допомоги бійцям АТО « Полтава».

8 лютого - засідання шкільного самоврядування.

9 лютого -звіт міністерства « Навчання» за тиждень,

виховна година « Профілактика злочинності серед неповнолітніх»

12 лютого - робоча лінійка.

13 лютого - участь у конкурсі художньої самодіяльності «Веселка».

14 лютого - поштова скринька від Валентина,

конкурс валентинок ( малюнки дітей) 1-4 кл.

15 лютого- конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей».

16 лютого- звіт міністерства « Навчання» за тиждень.

19 лютого- робоча лінійка ( Державний герб України - вшанування державних символів)

20 лютого - вшанування Героїв Небесної Сотні - випуск стінгазети « Герої не вмирають!»

21 лютого -конкурс віршів « Наша мова солов'їна!» до Міжнародного дня рідної мови.

22 лютого - робота в гуртках

23 лютого - звіт міністерства « Навчання» за тиждень

26 лютого - робоча лінійка

27 лютого - семінар-практикум учителів історії та суспільних дисциплін на базі школи

28 лютого - репетиції

1 березня - виступ екобригади « Раціональне природовикористання»

2 березня - звіт міністерства «Навчання» за тиждень

Загальношкільні заходи

 Січень 2018

15 січня - робоча лінійка 5-9 класи

16 січня - інформаційний стенд " Україна - соборна, незалежна держава"

                                                                                                                           9  клас/Мороз С.О.

17 січня - конкурс малюнків " Соборна Україна - держава єдина!"    1-9/ класоводи

18 січня - засідання шкільного самоврядування                                                5-9 класи

19 січня - книжкова тематична виставка літератури в шкільній     

бібліотеці " Соборна Україна: від ідеї до життя"                                 7 кл / Назаренко Т.В.

- виховні години " Україна - незалежна, соборна, неподільна!"     1-9класи/ класоводи

22 січня- тематична лінійка " День Соборності України"           5-9 класи/Чередник І.Я.

- відеопрезентація " Шлях до Незалежності України"                 5-9 клас/ Мацишина Н.І.

- флешмоб - живий ланцюг " Україна - Батьківщина,  неподільна і єдина!"                                                                                                                                                 1-4 класи/класоводи

23 січня

24 січня - засідання членів шкільного самоврядування

25 січня -засідання шкільного самоврядування                       5-9 класи/Чередник І.Я.

26 січня - виховні години " Міжнародний день вшанування  жертв Голокосту."        

                                                                                                                    5-9 класи/класоводи"

© 2017 La Cuisine Royale  |  Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати