Панікарська Наталія Вячеславівна

Практичний психолог

Загальні відомості

Дата народження - 14.06.1975                                                       Освіта (внз, спеціальність, рік закінчення)                                 1994р. - Кременчуцьке педагогічне училище, вчитель початкових класів, вихователь ГПД.                                             2007 рік - Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»,спеціальність - психолог.    

Педагогічний стаж -23 роки, загальний-23 роки,  за спеціальністю - 12 років.                                      

 Дата початку роботи - 01.09.1994 р.                                       Підвищення кваліфікації - 31.05.10-18.06.10 Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Кваліфікаційна категорія "Спеціаліст І категорії"                               Тема самоосвіти "Психологічні аспекти гуманізації взаємовідносин між учнівським та педагогічним колективами". Документи , що підтверджують участь у семінарах               Сертифікат № 1274 від 6.02.10 про проходження офіційного тренінгу "Молодь на раздоріжжі».

Електронна скринька:nataliya.kulis@gmail.com

 

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО



"Чудеса знаходяться не в методиках, а в самій дитині, але треба мати в серці ОКО, для того, щоб побачити їх» 

Методичні рекомендації

  • Для активізації пізнавальних інтересів учнів в умовах гуманізації необхідно вдосконалювати співро­бітництво «педагог - учень».
  • Пізнавальна активність школяра впливає на: темп, глибину, міцність і якість оволодіння навчальним матеріалом, формування світогляду, переконань, поглядів.
  • Вчитель - це невидимий диригент, який вчасно чує, помічає, підправляє, підтримує кожного вихованця, залучаючи його до співпраці.

  •  Педагогіка співробітництва - це творчий процес як у діяльності вчителя, так і в праці учнів.

  •  Формування нових підходів на рівні «учень-учень», «учень-учитель» при здійсненні дослідницької і творчої діяльності.

  • Вплив на учня з метою вироблення адекватної самооцінки своєї особистості та рівня домагань.

  • Педагогічний вплив на учня адресований не тільки до його розумовому розвитку, а й до емоційної сфери. 

Прийоми співпраці вчителя й учнів на уроці:

    • Залучення учнів до визначення плану вивчення теми уроку.
    • Активність школяра залежить від умотивованості й привабливості для нього подальшої навчальної діяльності.
    • Якщо мета прийнята учнями, маємо подбати про організацію діалогу.
    • Ефективним способом є створення ситуації вільного вибору учнями навчального завдання.
    • Домогтися, щоб спілкування між учителем і учнями було особистісно-орієнтованим.
© 2017 La Cuisine Royale  |  Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати