Панікарська Наталія Вячеславівна
Практичний психолог
Загальні відомості
Дата народження - 14.06.1975 Освіта (внз, спеціальність, рік закінчення) 1994р. - Кременчуцьке педагогічне училище, вчитель початкових класів, вихователь ГПД. 2007 рік - Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»,спеціальність - психолог.
Педагогічний стаж -23 роки, загальний-23 роки, за спеціальністю - 12 років.
Дата початку роботи - 01.09.1994 р. Підвищення кваліфікації - 31.05.10-18.06.10 Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Кваліфікаційна категорія "Спеціаліст І категорії" Тема самоосвіти "Психологічні аспекти гуманізації взаємовідносин між учнівським та педагогічним колективами". Документи , що підтверджують участь у семінарах Сертифікат № 1274 від 6.02.10 про проходження офіційного тренінгу "Молодь на раздоріжжі».
Електронна скринька:nataliya.kulis@gmail.com
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
"Чудеса знаходяться не в методиках, а в самій дитині, але треба мати в
серці ОКО, для того, щоб побачити їх»
Методичні рекомендації
- Для активізації пізнавальних інтересів учнів в умовах гуманізації
необхідно вдосконалювати співробітництво «педагог - учень».
- Пізнавальна активність школяра впливає на: темп, глибину, міцність і якість оволодіння навчальним матеріалом, формування світогляду, переконань, поглядів.
Вчитель - це невидимий диригент, який вчасно чує, помічає, підправляє, підтримує кожного вихованця, залучаючи його до співпраці.
Педагогіка співробітництва - це творчий процес як у діяльності вчителя, так і в праці учнів.
Формування нових підходів на рівні «учень-учень», «учень-учитель» при здійсненні дослідницької і творчої діяльності.
Вплив на учня з метою вироблення адекватної самооцінки своєї особистості та рівня домагань.
Педагогічний вплив на учня адресований не тільки до його розумовому розвитку, а й до емоційної сфери.
Прийоми співпраці вчителя й учнів на уроці:
-
- Залучення учнів до визначення плану вивчення теми уроку.
- Активність школяра залежить від умотивованості й привабливості для нього подальшої навчальної діяльності.
- Якщо мета прийнята учнями, маємо подбати про організацію діалогу.
- Ефективним способом є створення ситуації вільного вибору учнями навчального завдання.
- Домогтися, щоб спілкування між учителем і учнями було особистісно-орієнтованим.